Prišiel Vám tovar poškodený po doručení alebo ste si vybrali chybnú veľkosť, prípadne by ste radšej inú farbu? Tovar môžete do 14 dní od doručenia vymeniť.
Vrátenie/výmena tovaru: Ak ste si vybrali výrobok, ktorý Vám nevyhovuje veľkosťou alebo farbou, pokúsime sa vám vyjsť maximálne v ústrety. Zaúčtujeme Vám iba poštovné a balné. Tovar, ktorý chcete vymeniť alebo vrátiť odošlite nepoškodený v originálnom balení do 14 dní od zakúpenia. Predávajúci si vyhradzuje právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru. V prípade, že kupujúci žiada o výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí je povinný výrobok navrátiť späť bez známok používania, nepoškodený a v pôvodnom obale spolu s kópiou účtovného dokladu, ktorý obdržal pri nákupe tovaru. Na faktúru prosím poznačte, za akú veľkosť, alebo tovar požadujete vrátený tovar vymeniť.
Reklamáciu: si môžete uplatniť pomocou oznámenia o reklamácii. V oznámení nesmie chýbať popis vady alebo toho, ako sa vada prejavuje. Dôležité je taktiež uviesť Vaše identifikačné údaje a požadovaný spôsob ako chcete reklamáciu vyriešiť. K samotnej reklamácii nezabudnite priložiť dodací list/faktúru alebo číslo objednávky.
UPOZORNENIE: Tovar, ktorý chcete vymeniť/vrátiť/reklamovať odošlite nepoškodený v originálnom balení, vo vhodnom obale, aby sa predišlo k poškodeniu tovaru pri preprave (napríklad vhodným obalom na zaslanie vystuženej podprsenky je krabica , nie obálka). Zásielku odporúčame poistiť lebo tovar poškodený pri preprave nie je možné vymeniť/reklamovať alebo zaň žiadať vrátenie peňazí.
Tovar na výmenu/vrátenie/reklamáciu pošlite na adresu:
quantiXx s.r.o.
Kútovská 507/3
972 11 Lazany
Slovenská Republika
Koľko času zaberie vybavenie reklamácie?
Po doručení zásielky Vám obratom potvrdíme e-mailom, že sme reklamovaný tovar obdržali. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní. O jej priebehu vás budeme informovať.
Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov rovnako ako v kamennom obchode. Predajca zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
Tovar nezasielajte na dobierku - takto zaslaný tovar nebude prijatý!
Reklamačný protokol si môžete stiahnuť kliknutím na tento odkaz.