Prišiel Vám tovar poškodený po doručení alebo ste si vybrali chybnú veľkosť, prípadne by ste radšej inú farbu? Tovar môžete do 14 dní od doručenia  vymeniť.

Vrátenie/výmena tovaru: Ak ste si vybrali výrobok, ktorý Vám nevyhovuje veľkosťou alebo farbou, pokúsime sa vám vyjsť maximálne v ústrety. Zaúčtujeme Vám iba poštovné a balné. Tovar, ktorý chcete vymeniť alebo vrátiť odošlite nepoškodený v originálnom balení do 14 dní od zakúpenia. Predávajúci si vyhradzuje právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru. V prípade, že kupujúci žiada o výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí je povinný výrobok navrátiť späť bez známok používania, nepoškodený a v pôvodnom obale spolu s kópiou účtovného dokladu, ktorý obdržal pri nákupe tovaru. Na faktúru prosím poznačte, za akú veľkosť, alebo tovar požadujete vrátený tovar vymeniť.

Reklamáciu: si môžete uplatniť pomocou oznámenia o reklamácii. V oznámení nesmie chýbať popis vady alebo toho, ako sa vada prejavuje. Dôležité je taktiež uviesť Vaše identifikačné údaje a požadovaný spôsob ako chcete reklamáciu vyriešiť. K samotnej reklamácii nezabudnite priložiť dodací list/faktúru alebo číslo objednávky.

UPOZORNENIE: Tovar, ktorý chcete vymeniť/vrátiť/reklamovať odošlite nepoškodený v originálnom balení, vo vhodnom obale, aby sa predišlo k poškodeniu tovaru pri preprave (napríklad vhodným obalom na zaslanie vystuženej podprsenky je krabica , nie obálka). Zásielku odporúčame poistiť lebo tovar poškodený pri preprave nie je možné vymeniť/reklamovať alebo zaň žiadať vrátenie peňazí.

Tovar na výmenu/vrátenie/reklamáciu pošlite na adresu:
quantiXx s.r.o.
Kútovská 507/3
972 11 Lazany
Slovenská Republika

Koľko času zaberie vybavenie reklamácie?
Po doručení zásielky Vám obratom potvrdíme e-mailom, že sme reklamovaný tovar obdržali. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní. O jej priebehu vás budeme informovať.

Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov rovnako ako v kamennom obchode. Predajca zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.

Tovar nezasielajte na dobierku - takto zaslaný tovar nebude prijatý!

Reklamačný protokol si môžete stiahnuť kliknutím na tento odkaz.

Produkt bol pridaný do zoznamu želaní
Produkt bol pridaný do porovnávania.

Aby sme Vám mohli poskytnúť ten najlepší zážitok z nakupovania, používame súbory cookies. Viac informácií.